Welke retourmogelijkheden heb ik?  

Binnen 14 dagen na ontvangst van je product heb je 3 opties: 

  • je product gratis ruilen voor een ander product; 

  • je product laten repareren; 

  • je product gratis retourneren en je geld terug laten storten. 

Na 30 dagen wordt je product altijd gerepareerd. 

 

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?  

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet terug kunt sturen: 

  • software waarvan de verzegeling is verbroken. Dus je kan de nieuwste Microsoft Office niet retourneren na het installeren; 

  • geopende verzorgingsproducten; 

  • digitale activatiecodes, voor bijvoorbeeld Microsoft Office; 

  • vouchers, cadeaukaarten en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn; 

  • cartridges en toners waarvan de bescherming en het folie is verwijderd. 

Voor juist uitgevoerde diensten van postbodes en monteurs geven we geen geld terug. Hieronder vallen: 

  • installatie- en inbouwkosten; 

  • ingewisselde vouchers voor inbouw en/of installatie; 

  • kosten voor bijzondere verzendopties zoals tijdvaklevering. 

 

Wat zijn de retourvoorwaarden?  

Binnen 14 dagen kun je je product voor retour aanmelden. Dit kan via het contactformulier Kies daar Retour melden. 

  • Na aanmelden heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis op te sturen. 

  • Je kunt kiezen om je product gratis te ruilen of om je geld terug te laten storten. 

  • Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Bijvoorbeeld: haal een product uit de doos maar laat er geen glas wijn over vallen. 

 

Mag ik een product thuis uitproberen?  

Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen. 

Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken. 

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?  

Via de winkel: 

1. Neem je product in de verpakking mee naar de winkel (even afspraak maken) 
2. In de winkel bekijken we het probleem en vinden we snel een oplossing. Dit is bijvoorbeeld je geld terug, omruiling voor een ander product of een reparatie. 

Via de post: 

1. Meld je retour aan via het contactformulier Kies: Retour melden. 

2. Bereid je product voor op de terugreis: 

  • Pak je product goed en stevig in. Daarvoor gebruik je het liefst de originele verpakking. Zo houd je je product schadevrij en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is; 

  • Verzend de verpakking in een stevige doos die je goed afsluit; 

  • Verwijder waar nodig je data en account. 

3. Tussen één en vijf werkdag(en) na het aanmelden van je retour ontvang je een bevestigingsmail met een retournummer en verzendlabel. Print het verzendlabel uit en plak het op de buitenste doos. Of een melding van PostNL met de retour gegevens.

4. Stuur je pakketje terug via de op het retourlabel vermelde vervoerder, bij jou in de buurt.